Ułatwienia dla użytkowników zarządzających wieloma lokalizacjami

Nowe ułatwienia dla użytkowników Google Moja Firma zarządzających wieloma lokalizacjami

Pracownicy Google dbają o ciągłe ulepszanie panelu Google Moja Firma. Teraz dla użytkowników zarządzających na swoim koncie większą ilością lokalizacji dostępna jest zaktualizowana funkcja zbiorczego importowania arkusza kalkulacyjnego.

Pobieranie i przesyłanie lokalizacji do arkuszy kalkulacyjnych, pomaga łatwiej nimi zarządzać i organizować je.

Zbiorcze zarządzanie lokalizacjami jest możliwe gdy Twoja firma posiada minimum dziesięć lokalizacji. Wtedy możesz zbiorczo je dodawać, weryfikować i zarządzać nimi w różny sposób.

Pamiętaj, że gdy tworzysz arkusz kalkulacyjny ze wszystkimi lokalizacjami, dla każdej z nich musisz wprowadzić taką samą nazwę firmy. Jeśli masz wątpliwości jak go wypełnić, pobierz i zapoznaj się z przykładowym arkuszem kalkulacyjnym.

Po zakończeniu procesu weryfikacji Twoje lokalizacje pojawią się w wyszukiwarce, Mapach oraz innych usługach Google.

Setia.pl
ul. Milusińskich 2
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 496 84 88
tel. 784 040 041
Strona: Setia
Darmowa Wizytówka Firmy Google www
Słowa: Seo Lokalne Google, Optymalizacja Google Moja Firma, Seo W Mapach Google, Pozycjonowanie W Mapach Google, Optymalizacja Google Maps, Pozycjonowanie Regionalne Google, Pozycjonowanie Google Maps, Seo Google Moja Firma, Pozycjonowanie Google Moja Firma, Pozycjonowanie Mapy Google Zasięg: Orzysz, Starachowice, Fredropol, Gostycyn, Siemianowice Śląskie, Nysa, Stare Czarnowo, Rutki-Kossaki, Włodawa, Grzmiąca, Dorohusk, Grębków, Sadowie, Sieciechów, Siedlce, Niedrzwica Duża, Kąkolewnica Wschodnia, Sieroszewice, Żelechlinek, Trzcianne

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co może opóźnić weryfikację zbiorczą lokalizacji?

Dodaj dodatkowy adres URL do swojej wizytówki Google Moja Firma

Utracone opinie w wizytówce Google Moja Firma