Dodawanie godzin zameldowania i wymeldowania w Google Moja Firma

Czy już wiesz, że hotele w Google Moja Firma mogą teraz dodawać godziny zameldowania i wymeldowania?

Informacje te mogą być dodawane w formie wpisu i będą widoczne na wizytówce Google Moja Firma na stronie wyszukiwarki i w Mapach Google.

Podanie tych danych na wizytówce sprawia, że przyszli klienci szybko je dostrzegą oraz będą wiedzieć kiedy pokój będzie gotowy na ich przybycie oraz kiedy powinni go zwolnić.

Opcja ta jest możliwa wtedy, jeśli przy zakładaniu konta Google Moja Firma, ustawisz kategorię swojej działalności jako hotel.

Godziny zameldowania i wymeldowania w swoim hotelu dodasz, wybierając konkretną lokalizację, klikając na panelu Google Moja Firma pasek „Informacje” oraz wypełniając sekcję o nazwie „Godziny zameldowania i wymeldowania” (check-in i check-out).

Setia.pl
ul. Milusińskich 2
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 496 84 88
tel. 784 040 041
Strona: Setia
Optymalizacja Regionalne Google www
Słowa: Optymalizacja Lokalne Google, Pozycjonowanie Regionalne Google, Optymalizacja Google Maps, Seo Mapy Google, Optymalizacja Regionalne Google, Pozycjonowanie W Mapach Google, Seo Google Moja Firma, Pozycjonowanie Mapy Google, Pozycjonowanie Google Maps, Optymalizacja Google Moja Firma Zasięg: Krobia, Dobra, Drawno, Topólka, Uniejów, Mysłowice, Dukla, Stoszowice, Marciszów, Dobrzyń Nad Wisłą, Nowy Targ, Gołańcz, Osieczna, Korytnica, Borzechów, Żarnów, Skępe, Brzeziny, Strzeleczki, Czarnków

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co może opóźnić weryfikację zbiorczą lokalizacji?

Dodaj dodatkowy adres URL do swojej wizytówki Google Moja Firma

Utracone opinie w wizytówce Google Moja Firma