Co może opóźnić weryfikację zbiorczą lokalizacji?

Co może być przyczyną opóźnień weryfikacji zbiorczą lokalizacji?

Zbiorcze przesyłanie informacji o lokalizacjach w formie arkusza to znaczne ułatwienie dla osób zarządzających wieloma oddziałami firmy na jednym koncie Google Moja Firma.

Dla osób którzy dopiero rozpoczynają tego typu działania może być to problematyczne, a błędy w arkuszu przesyłania zbiorczego mogą powodować opóźnienia weryfikacji lokalizacji.Weryfikacja prawidłowo wypełnionego arkusza trwa około tygodnia.

Najczęstsze błędy dotyczą źle wprowadzonej nazwy i lokalizacji firmy, nieprawidłowego rodzaju działalności, złego formatu adresu.

Dlatego przy wpisywaniu nazwy firmy użyj tej oficjalnej oraz zwróć uwagę na wielkość liter. Pamiętaj również, że każda lokalizacja musi mieć przypisany odmienny adres w określonym przez Google formacie. Również podając numer telefonu i adres witryny staraj się używać tych lokalnych i nie wymagających przekierowań.

Przed przesłaniem arkusza zwróć też uwagę czy wszystkie wymagane pola są wypełnione oraz czy zawiera on wszystkie oddziały firmy. Aby zbiorcza weryfikacja była możliwa arkusz powinien zawierać co najmniej 10 lokalizacji.

Setia.pl
ul. Milusińskich 2
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 496 84 88
tel. 784 040 041
Strona: Setia
Optymalizacja Google Moja Firma setia
Słowa: Seo W Mapach Google, Optymalizacja W Mapach Google, Pozycjonowanie Google Moja Firma, Optymalizacja Regionalne Google, Strona W Google Moja Firma, Seo Lokalne Google, Pozycjonowanie Mapy Google, Pozycjonowanie Google Maps, Seo Regionalne Google, Darmowa Wizytówka Firmy Google Zasięg: Siedliszcze, Żelazków, Czernichów, Drawno, Brzozie, Karsin, Czarnia, Wojnicz, Gdynia, Mściwojów, Gręboszów, Żelechlinek, Sierakowice, Sulęczyno, Ostrów, Miłomłyn, Józefów, Niechlów, Grębków, Staszów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dodaj dodatkowy adres URL do swojej wizytówki Google Moja Firma

Utracone opinie w wizytówce Google Moja Firma