Odpowiadaj na opinie swoich klientów również na Mapach Google

Czy wiesz że teraz możesz odpowiadać na opinie swoich klientów również na Mapach Google?

Gdy chcesz odpowiedzieć na nową opinię swojego klienta możesz dokonać tego na różny sposób: korzystając z konta Google Moja Firma albo na panelu wizytówki widocznym na stronie wyszukiwarki. Teraz Google wprowadziło nową możliwość – na opinie odpowiesz także korzystając z panelu wizytówki danej lokalizacji, która wyświetla się na Mapach Google.

Pamiętaj, że aby odpowiadać na opinie musisz być zalogować się na swoje konto Google Moja Firma, a Twoja lokalizacja musi być zweryfikowana.

Odpowiadanie na opinie w Google Moja Firma jest proste i bardzo intuicyjne. Po wejściu na Twoje konto wybierz zakładkę „opinie”, gdzie masz możliwość ich segregacji na wszystkie opinie oraz na te, na które została udzielona odpowiedź oraz na te, na które nie odpowiedziano. Po odnalezieniu danej opinii wystarczy kliknąć „odpowiedz”, wprowadzić tekst i kliknąć „opublikuj odpowiedź”. Podobnie jest na panelu wizytówki na stronie wyszukiwarki, ale musisz kliknąć na link „opinia z Google” i postąpić podobnie jak w przypadku odpowiadaniu z konta.

Jeszcze łatwiej odpowiedzieć z panelu wizytówki widocznego na Mapach Google, ponieważ opinie dotyczące danej lokalizacji są widoczne w dolnej części tego panelu. Plusem tego rozwiązania jest to, że nie musisz posiadać aplikacji Google Moja Firma.

Setia.pl
ul. Milusińskich 2
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 496 84 88
tel. 784 040 041
Strona: Setia
Pozycjonowanie W Mapach Google kliknij
Słowa: Optymalizacja Lokalne Google, Seo Google Moja Firma, Optymalizacja W Mapach Google, Darmowa Wizytówka Firmy Google, Optymalizacja Google Moja Firma, Optymalizacja Regionalne Google, Strona W Google Moja Firma, Seo Lokalne Google, Pozycjonowanie Google Maps, Pozycjonowanie Google Moja Firma Zasięg: Strzegom, Pyzdry, Zabrze, Niemcza, Rudna, Trzebinia, Choszczno, Lubanie, Ożarowice, Warka, Zebrzydowice, Dobczyce, Garbów, Biszcza, Pogorzela, Kotuń, Głowaczów, Przechlewo, Grudziądz, Czermin

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co może opóźnić weryfikację zbiorczą lokalizacji?

Dodaj dodatkowy adres URL do swojej wizytówki Google Moja Firma

Utracone opinie w wizytówce Google Moja Firma